Veelgestelde vragen

Hoe snel wordt de Monsterbox bezorgd?

De Monsterbox wordt binnen 5 werkdagen bezorgd.

Kan ik een Monsterbox bestellen voor iemand anders?

Ja dat kan: geef bovenaan de bladzijde bij de factuurgegevens je eigen gegevens op. Onderaan kun je aanvinken dat je de Monsterbox cadeau wilt geven. Dan opent een veld voor de adresgegevens van de begunstigde.

Is de Monsterbox een abonnement?

Nee, de bestelling is éénmalig en er zit geen abonnement aan verbonden.

Ik heb een vraag of opmerking, hoe kan ik het Monsterboxteam bereiken?

Het beste is om een mail te sturen naar: info@monsterbox-shop.be. Er wordt naar gestreefd om op werkdagen binnen 24 uur te reageren.

Kan ik de Monsterbox betalen op een andere manier dan met Bancontact?

Nee, het is alleen mogelijk om met Bancontact te betalen.

Kan ik mijn Monsterbox retourneren?

Indien er iets niet goed is aan uw monsterbox, laat u ons dat dan eerst even weten via info@monsterbox-shop.be. Voor normale retouren is het zo dat u deze kunt aanbieden bij uw postloket. Hiervoor worden wel kosten in rekening gebracht die door uzelf voldaan dienen te worden.

Waar vind ik mijn referentiecode?

In de bevestigingsmail van de Monsterbox bestelling staat de referentiecode.

Hoe werkt de referentiecode?

Door jouw referentiecode te delen, kun je leuke Monsterbox prijzen winnen. Hoe dit precies werkt lees je hier.

Mijn Monsterbox is beschadigd?

Stuur een foto van de beschadigde Monsterbox en het referentienummer naar info@monsterbox-shop.be. Er wordt contact opgenomen voor een oplossing.

Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen?

Het kan zijn dat de bevestigingsmail in de junkmail of spam zit. Kijk dit eerst even na. Daarnaast kan het zijn dat er een typefoutje is gemaakt bij het invoeren van het e-mail adres. Neem even contact op als je verder vragen hebt: info@monsterbox-shop.be.